Backoffice

Rozwiązania InterconSystems oferowane firmom z branży ubezpieczeniowej pozwalają na lepsze wykorzystanie posiadanego portfolio produktów i gromadzenie większej ilości składek generowanych za pośrednictwem kanałów sprzedaży internetowej. Klasyczny model sprzedaży w modelu direct został bowiem uzupełniony o rozwiązania służące optymalizacji przebiegu sprzedaży z punktu widzenia rentowności poszczególnych produktów i oczekiwań zgłaszanych ze strony klientów.

Oczywiście rozwiązania systemowe pozwalają na znaczną automatyzację procesów zarządzania sprzedażą i umożliwiają generowanie oszczędności z tytułu redukcji kosztów stałych (zatrudnienie, utrzymywanie infrastruktury), eliminacji błędów oraz możliwości dokładniejszej analizy i natychmiastowej reakcji na zmiany zachodzące w otoczeniu.

InterconSystems oferuje również rozwiązania kompleksowej obsługi Contact Center ubezpieczycieli przejmując obowiązki związane z obsługą leadów sprzedażowych oraz kontaktu z aktualnymi klientami firmy poprzez kanały elektroniczne (chat, komunikacja email), klasyczne callcenter czy obsługę korespondencji przychodzącej.